-0 C
Włodawa

14 urodziny Regionu IPA Włodawa

POLECAMY - Najnowsze Wpisy

W pierwszy weekend lipca 2021 roku Region IPA Włodawa tradycyjnie – na kajaku – świętował kolejną – 14 rocznicę powołania Regionu. Za rok czeka nas piękny jubileusz 15 lecia Regionu. Już dziś zapraszamy!

Tradycyjnie już jako Region położony tam, gdzie się mierzy stan wody na Bugu we Włodawie jubileusz utworzenia naszego Regionu świętowaliśmy na wodzie. Razem z nami ten wyjątkowy czas spędzali nasi przyjaciele z Regionu IPA Tarnów z przewodniczącą Jolą na czele, Agatka – Przewodnicząca Regionu IPA Staszów, a także Prezydent IPA Polska w latach 2007-2013 Arek Skrzypczak. Licznie przybyli też nasi członkowie, przyjaciele IPA i Zasłużeni dla IPA z różnych zakątków Polski. Tegoroczne obchody rozpoczęły się już w piątek ogniskiem w Susznie, zaś w sobotni poranek nasz drogi Bono zabrał nas pięknym autobusem do Muzeum i Miejsca Pamięci w Sobiborze, gdzie zwiedziliśmy niezwykłe wystawy oraz miejsce pamięci. Opowieści przewodników, prezentowane zbiory, a także samo miejsce wywarły na nas ogromne wrażenie i skłoniło do zadumy. Ludzie ludziom zgotowali ten los…

Po zwiedzaniu pojechaliśmy do Woli Uhruskiej, skąd po krótkim spacerze udaliśmy się nad Bug. Tam czekały na nas kolorowe kajaki, wysoki stan wody i po raz pierwszy angielska pogoda. To oczywiście w niczym nie przeszkadzało, woda i chwilami ulewny deszcz były niezwykle ciepłe, towarzystwo i humory doskonałe, a po przepłynięciu ponad 25 km na brzegu czekał na nas Bono z nagrzanym autobusem. To był zdecydowanie wyjątkowy spływ! Wieczorem spędziliśmy wspólnie czas na imprezie integracyjnej pod wiatą u Ewy w Susznie. DJ Waldek umilał nam czas muzyką, a my mimo długiej i wymagającej trasy bawiliśmy się niemal do rana. Spotkanie było okazją do wręczenia legitymacji Zasłużonym dla IPA Polska, a także uczczenia okrągłych urodzin naszego zasłużonego Mariana. 100 lat i najlepszego jeszcze raz Marianowi ! Nie obyło się oczywiście bez tortu, prezentów, pięknych życzeń, tańców i fantastycznych rozmów, a także nowych przyjaźni oraz odkrycia przez wielu pasji kajakarskich.

Dziękujemy Wam wszystkim za liczną obecność, zaangażowanie w organizację imprezy, cudowny czas i już dziś zapraszamy w pierwszy weekend lipca na kolejne – 15 urodziny Regionu IPA Włodawa.

Tekst : Przewodnicząca

Zdjęcia : Agata, Beata, Bożena, Grażyna, Piotrek i Mariusz.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Przewodnicząca

9 °

Polecamy

32 Finał WOŚP z IPA Włodawa

We Włodawie, Lublinie, Warszawie i wielu innych miejscach w kraju i za granicą nasi członkowie po raz kolejny aktywnie włączyli się w działania na...

Nowy Rok – nowe plany :)

Plany na rok 2024 będą na bieżąco modyfikowane więc zaglądajcie co jakiś czas 🙂 Wstępnie nasze plany to : Karnawałowy bal służb mundurowych w Okunince –...

Nowe legitymacje na 2024 rok :)

Już niebawem będzie można odbierać nowe legitymacje potwierdzające przynależność do IPA w 2024 roku. Legitymacje i naklejki na nowy rok wkrótce trafią do przedstawicieli...