3.1 C

III TATRZAŃSKI ZLOT MOTOCYKLOWY – fotorelacja – Majerczykówka 2016

POLECAMY - Najnowsze Wpisy

FB_IMG_1472483945144

W dniach 25-28.08.2016 roku tradycyjnie już dzięki  staraniom Bona odbył się III TATRZAŃSKI ZLOT MOTOCYKLOWY MAJERCZYKÓWKA 2016. W zlocie uczestniczyło blisko 100 osób.  Swoją obecnością zaszczycił nas Prezydent Riders of IPA Nowy Targ i członkowie klubu. Podczas zlotu oficjalnie legitymacje członków IPA Włodawa otrzymały 3 osoby, zaś dwóch jubilatów obchodziło swoje urodziny.

Zgodnie z tradycją po odprawie przez Komandora Rajdu Bona czwartkowego ranka wyruszyliśmy z Niedrzwicy Kościelnej w kierunku Majerczykówki.  Z uwagi na dużą ilość uczestników podzieliliśmy się na 4 grupy. 20160825_093234

Pogoda dopisywała, wiatr wiał w plecy i droga przebiegała bez nieprzewidzianych zdarzeń. Przed wyjazdem dwójka naszych przyjaciół uległa niegroźnej na szczęście kolizji. Mimo to nie odpuścili – zmienili motocykl i dojechali do nas wieczorem.

W Majerczykówce niezwykle gorąco powitał nas Prezydent Riders of IPA Nowy Targ Steven i członkowie tego klubu, którzy towarzyszyli nam podczas naszego pobytu w górach.  Zakwaterowaliśmy się w pensjonacie ,,Halina” w Majerczykówce. Tam podziwialiśmy niesamowitą panoramę Tatr polskich i słowackich – z naszych okien mieliśmy widok Hawrania, Lodowego, Granatów, Giewontu i Kasprowego Wierchu. Przemili gospodarze przygotowali nam sutą obiadokolację w karczmie, która przerodziła się w góralską biesiadę do późnych godzin nocnych.  Podczas biesiady na nowego członka IPA oficjalnie przyjęto Hołka, który tego dnia obchodził swoje urodziny ( po raz kolejny życzymy sto lat!!!)

20160825_094613

Kolejnego dnia po obfitym śniadaniu i sprawdzeniu stanów przed Pensjonatem ,,Halina” na motocyklach ruszyliśmy w trasę.  Jedni ruszyli z plecakiem w góry, inni zostali przy basenie a fani dwukółek ruszyli w trasę. Na motocyklach po Polsce i Słowacji zrobiliśmy blisko 200 km dookoła gór. Widoki zdecydowanie zapierające dech w piersiach! received_1106947202692653

W przerwie objazdu Tatr dzięki naszym przyjaciołom z TOPR wjechaliśmy na Kotelnicę, gdzie zjedliśmy pyszny regionalny obiad. Później ruszyliśmy w dalszą trasę. Pogoda i humory dopisywały, więc do Ośrodka wróciliśmy wieczorem.  W karczmie przy pensjonacie ” Halina” czekała na nas obfita obiadokolacja i biesiada góralska z góralską kapelą i DJ-em przygrywającymi nam do wczesnych godzin rannych. Tego wieczora swoje okrągłe urodziny obchodził Darek – na salę wniesiono piękny tort a Darek po wielokroć był podrzucany pod sufit przez uczestników biesiady ( po raz kolejny życzymy sto lat!!!), zaś Sylwia „Hayabusa” i Agnieszka otrzymały legitymacje członków Regionu IPA Włodawa ( gratulujemy!).

received_1106947196025987FB_IMG_1472415793729

W sobotę korzystając z kolejnego dnia przepięknej pogody i niezwykłych możliwości terenowych – jedni udali się na spływ pontonowy Dunajcem, inni ruszyli w góry, kolejni wybrali opalanie i kąpiele w basenie a jeszcze inni dalsze zwiedzanie okolic na motocyklu.

Wieczorem trwała dalsza integracja i długie nocne rozmowy. Przegłosowano wniosek formalny dłuższego o jeden dzień zlotu w przyszłym roku, omówiono plany zlotu w Krościenku,  wyjazdu na piknik w Sarnach oraz kolejne plany działań w Regionie IPA Włodawa.

W niedzielę pojechaliśmy na mszę świętą do Poronina, gdzie na chórze towarzyszyliśmy naszemu zaprzyjaźnionemu organiście, po odwiedzeniu Bachledówki i długotrwałych pożegnaniach ruszyliśmy w drogę powrotną na Lubelszczyznę.

14163900_1815356168696196_1066375332_o

Serdecznie dziękujemy dla Bona, który bezbłędnie ogarniał blisko stuosobową załogę oraz wszystkim  zaangażowanym w organizację zlotu za poświęcony na przygotowania czas oraz wszystkim za fantastyczną atmosferę. Gospodarzom z Pensjonatu http://www.halina.info/ dziękujemy za zamówienie doskonałej pogody, zapewnione niezapomniane wrażenia, pyszne jedzenie i cudowną atmosferę! Z pewnością tam wrócimy za rok.

20160828_110839

tekst :  Virus / Benka

Zdjęcia : Steven, Jola, Tomek, Krzysiek i Bora.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Przewodnicząca

14 °

Polecamy

32 Finał WOŚP z IPA Włodawa

We Włodawie, Lublinie, Warszawie i wielu innych miejscach w kraju i za granicą nasi członkowie po raz kolejny aktywnie włączyli się w działania na...

Nowy Rok – nowe plany :)

Plany na rok 2024 będą na bieżąco modyfikowane więc zaglądajcie co jakiś czas 🙂 Wstępnie nasze plany to : Karnawałowy bal służb mundurowych w Okunince –...

Nowe legitymacje na 2024 rok :)

Już niebawem będzie można odbierać nowe legitymacje potwierdzające przynależność do IPA w 2024 roku. Legitymacje i naklejki na nowy rok wkrótce trafią do przedstawicieli...