0.9 C
Włodawa

Majerczykówka 2017

POLECAMY - Najnowsze Wpisy

W dniach 24-27.08.2017 roku tradycyjnie już dzięki  staraniom Bona odbył się IV TATRZAŃSKI ZLOT MOTOCYKLOWY MAJERCZYKÓWKA 2016. W zlocie uczestniczyło blisko 100 osób.  Swoją obecnością zaszczycił nas VicePrezydent Riders IPA Polska. Podczas zlotu legitymację zasłużonego członka IPA Polska otrzymał kol. Janusz, nasza koleżanka Dorotka otrzymała legitymację IPA zaś nasz kolega Hołek obchodził swoje urodziny.

Zgodnie z tradycją po odprawie przez Komandora Rajdu Bona czwartkowego ranka wyruszyliśmy z Niedrzwicy Kościelnej w kierunku Majerczykówki.  Z uwagi na dużą ilość uczestników podzieliliśmy się na 4 grupy.

Pogoda dopisywała, wiatr wiał w plecy i droga przebiegała bez nieprzewidzianych zdarzeń.   Zakwaterowaliśmy się tradycyjnie w pensjonacie ,,Halina” w Majerczykówce. Tam podziwialiśmy niesamowitą panoramę Tatr polskich i słowackich – z naszych okien mieliśmy widok Hawrania, Lodowego, Granatów, Giewontu i Kasprowego Wierchu. Przemili gospodarze przygotowali nam sutą obiadokolację w karczmie, która przerodziła się w góralską biesiadę do późnych godzin nocnych. Tradycyjnie oprawę muzyczną zapewnił Józek i Stasek z kapelą.

Podczas biesiady na nowego członka IPA oficjalnie przyjęliśmy Dorotkę, Raper otrzymał barwy Riders of IPA Włodawa, a Janusz z rąk Vice Prezydenta odebrał legitymację Zasłużonego dla IPA zobowiązując się do intensywnej pracy na rzecz IPA.

Kolejnego dnia po obfitym śniadaniu i sprawdzeniu stanów przed Pensjonatem ,,Halina” na motocyklach ruszyliśmy w trasę.  Jedni ruszyli z plecakiem w góry, inni zostali przy basenie a fani dwukółek ruszyli w trasę.

W sobotę korzystając z kolejnego dnia przepięknej pogody i niezwykłych możliwości terenowych – jedni udali się na spływ pontonowy Dunajcem  ( niektórzy sobie załatwili, że tam wrócą bo zostawili tam cenne rzeczy), inni ruszyli w góry, kolejni wybrali opalanie i kąpiele w basenie a jeszcze inni dalsze zwiedzanie okolic na motocyklu.

Wieczorem trwała dalsza integracja i długie nocne rozmowy. Nie przeszkadzał nam deszcz a hitem wieczoru była Miłość w Zakopanem Sławomira 🙂

W niedzielę pojechaliśmy na mszę świętą i po długotrwałych pożegnaniach ruszyliśmy w drogę powrotną na Lubelszczyznę. Żal było wyjeżdżać… Pogoda też się z tego powodu załamała… Ale już wiemy, że tam wrócimy!!!

Serdecznie dziękujemy dla Bona, który bezbłędnie ogarniał blisko stuosobową załogę – za jego cierpliwość i poświęcony na przygotowania czas oraz wszystkim za fantastyczną atmosferę. Gospodarzom z Pensjonatu http://www.halina.info/ dziękujemy za zamówienie doskonałej pogody, zapewnione niezapomniane wrażenia, pyszne jedzenie i cudowną atmosferę!  Józkowi i kolegom za opiekę i oprawę muzyczną. Bardzo dziękujemy naszemu przyjacielowi Jackowi Radwańskiemu z IPA Complex za niesamowite pamiątkowe otwieracze/magnesy! Mamy nadzieję, że dojedziesz do nas za rok!

Tekst : B.SZ

Zdjęcia M.K, Raper, Ania, B.SZ, A.P.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Przewodnicząca

12 °

Polecamy

32 Finał WOŚP z IPA Włodawa

We Włodawie, Lublinie, Warszawie i wielu innych miejscach w kraju i za granicą nasi członkowie po raz kolejny aktywnie włączyli się w działania na...

Nowy Rok – nowe plany :)

Plany na rok 2024 będą na bieżąco modyfikowane więc zaglądajcie co jakiś czas 🙂 Wstępnie nasze plany to : Karnawałowy bal służb mundurowych w Okunince –...

Nowe legitymacje na 2024 rok :)

Już niebawem będzie można odbierać nowe legitymacje potwierdzające przynależność do IPA w 2024 roku. Legitymacje i naklejki na nowy rok wkrótce trafią do przedstawicieli...