16.4 C
Włodawa

Ridersowe lato 2023 :)

POLECAMY - Najnowsze Wpisy

Jak to u nas bywa, nasze sezony są gorące i niezwykle dynamiczne. Robimy tysiące kilometrów, by odwiedzić swoją klubową brać. W tym sezonie spotykaliśmy się w różnych stronach Polski i poza jej granicami. Wyjeżdżaliśmy na urlopy zabierając ze sobą IPA i gdziekolwiek byliśmy – pamiętaliśmy o ideałach IPA i o tym, by służyć poprzez przyjaźń.

W dniach 2-5 czerwca na zaproszenie kolegów z Litwy pojechaliśmy na międzynarodowe spotkanie integracyjne dla członków IPA organizowane przez naszych przyjaciół z Riders of IPA LE MC LITWA chapter SIAULIAI. Oprócz porannych przymrozków, które zaskoczyły nas w namiotach innych niespodzianek nie było i bawiliśmy się doskonale. Były gry, zabawy, konkursy i fantastyczna integracja. Podczas pobytu zwiedzaliśmy m.in. Wilno i Troki. Za rok ruszymy tam większą ekipą 🙂

Pierwszy weekend wakacji spędziliśmy na I Zlocie Riders of IPA LE MC Poland Chapter Staszów. Tam spotkaliśmy naszych braci klubowych oraz zaprzyjaźnione kluby LE MC. Zaczęliśmy od wspomnienia Ś. P. pierwszego Prezydenta Chapteru SHREKA i uczciliśmy pamięć o nim minutą ciszy, odwiedziliśmy też miejsce jego spoczynku. Podczas zlotu prospekci poszczególnych klubów otrzymali pełne barwy – niektórzy pracowali na to nawet dwa lata. Wieczorem grillowaliśmy i degustowaliśmy lokalne specjały. Kolejnego dnia zwiedzaliśmy malowniczą okolicę i poznawaliśmy historię niezwykłych miejsc.

W dniach 8- 11 sierpnia 2023 roku po raz kolejny wspieraliśmy organizację i zabezpieczaliśmy 67 Międzynarodowy Wyścig Kolarski Przyjaźni Polsko – Ukraińskiej.

W dniach 10-15 sierpnia ( niektórzy zaczęli wcześniej i skończyli później) z różnymi niezapomnianymi przygodami po trasie, odwiedzając ciekawe miejsca i spotykając nie tylko ciekawych ludzi, ale też np. niedźwiedzie – ruszyliśmy do Oradei na „SILVANIA MOTO RIDE 2023”. Czas oczywiście był zbyt krótki, więc niektórzy jeszcze zostali i zwiedzali okolicę. Podczas zlotu Prezydent Virus z rąk Prezydenta IPA Polska kol. Piotra Wójcika otrzymał medal za wyróżniającą się działalność statutową. Gratulujemy 🙂

W dniach 1-3 września tradycyjnie braliśmy udział w Sherwood Party Jedlicze. Była to okazja, by złożyć gratulacje i życzenia członkom Klubu Jedlickie Stowarzyszenie Motocyklowe, które obchodziło jubileusz 10-lecia powstania. Jak zwykle było ognisko, koncerty, wspólna zabawa i zwiedzanie Muzeum Przemysłu Naftowego i Gazowniczego w Bóbrce.

W dniach 22-24 września braliśmy udział w I Dolnośląskim raucie motocyklowym w Przesiece. Piękne miejsce, fantastyczni ludzie i trochę tam pozwiedzaliśmy 🙂

Piękny czas nasi Ridersi spędzili na Chorwackich wodach, niektórzy promowali IPA w Czarnogórze, lub wspinając się na Śnieżkę, jeszcze inni organizowali piknik dla dzieci, oddawali krew, włosy i inne wyjątkowe dary. Były też wypady nad wodę, w góry, wyprawy za granicę, zawody strzeleckie, otwarcia i zakończenia sezonu, koncerty i inne wspólne imprezy.

Od 31 sierpnia do 3 września 2023 odbył się tradycyjny Tatrzański Zlot Motocyklowy organizowany przez naszego Bono. W tym roku był wyjątkowy jubileusz, bo już od 10 lat spotykamy się w górach na zakończenie wakacji. Jak zwykle były objazdy górskich tras, wyprawy na Gubałówkę i inne mniej lub więcej wymagające góry, ognisko, grill, termy, wspólne tańce i śpiewanie. W ramach podziękowania Bono dostał od uczestników wyjątkową ciupagę i usłyszał 100 lat albo i więcej.

Tych, którzy zastanawiają się nad wstąpieniem do klubu zapraszamy. Riders of IPA LE MC Poland chapter Włodawa jest to Klub zrzeszający czynnych i emerytowanych funkcjonariuszy Policji i Straży Granicznej będących członkami IPA, a także osoby zasłużone dla IPA i Klubu. Barwy / logo/ Klubu są tożsame z logo Międzynarodowego Stowarzyszenia Policji Sekcja Polska a dewizą jest międzynarodowe hasło wyrażone w języku esperanto „SERVO PER AMIKECO” (służyć poprzez przyjaźń). Klubowi przewodzi z ramienia czynnych i emerytowanych funkcjonariuszy Policji – Jerzy Kiec vel Virus zaś z ramienia Straży Granicznej – Marek Korzeniewski vel Korzeń.

Na 9 grudnia Prezydent Virus zaprasza Ridersów na spotkanie opłatkowe, a już na przyszły rok zaplanował IX Biesiadę Nadbużańską 🙂 Kto był ten wie, więc szczególnie zachęcać nie trzeba 🙂

Tekst/zdjęcia : IPA Włodawa

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Przewodnicząca

czw.

Polecamy

32 Finał WOŚP z IPA Włodawa

We Włodawie, Lublinie, Warszawie i wielu innych miejscach w kraju i za granicą nasi członkowie po raz kolejny aktywnie włączyli się w działania na...

Nowy Rok – nowe plany :)

Plany na rok 2024 będą na bieżąco modyfikowane więc zaglądajcie co jakiś czas 🙂 Wstępnie nasze plany to : Karnawałowy bal służb mundurowych w Okunince –...

Nowe legitymacje na 2024 rok :)

Już niebawem będzie można odbierać nowe legitymacje potwierdzające przynależność do IPA w 2024 roku. Legitymacje i naklejki na nowy rok wkrótce trafią do przedstawicieli...