3.1 C
Włodawa

Wyjazd do puszczy.

POLECAMY - Najnowsze Wpisy

W dniach 24 – 26 kwietnia 2009 r. Prezydium Regionu IPA Włodawa zorganizowało wyjazd do Puszczy Białowieskiej. 24 kwietnia w godzinach popołudniowych, w znakomitych humorach wyruszyliśmy z placu KPP we Włodawie. Dzięki naszemu kierowcy trasę z Włodawy  do Dubicz Cerkiewnych pokonaliśmy (z krótkimi przerwami na uzupełnienie kalorii) w zadziwiająco krótkim czasie i jeszcze przed zmierzchem przyjechaliśmy na kwatery w Placówce Straży Granicznej, gdzie przyjął nas Komendant PSG w Dubiczach Cerkiewnych Pan ppłk. Jan Niczyporuk.

Na miejscu zostaliśmy mile zaskoczeni panującymi warunkami – schludnie  i estetycznie urządzone pokoje oraz aneks kuchenny połączony z jadalnią. W dniu następnym  po śniadaniu wyruszyliśmy do Białowieży, gdzie zwiedziliśmy Ogród Zoologiczny. Ponadto wyśmienita słoneczna pogoda sprowokowała nas do spaceru po ogrodzie botanicznym. Trzeciego dnia przed wyjazdem z przyjaznej nam placówki zorganizowaliśmy sobie pieszą wycieczkę krajoznawczą, w trakcie której mogliśmy obejrzeć typową dla tegoż regionu architekturę oraz krajobraz z lasami i zalewem. Niestety nie doszło do skutku wędkowanie w zalewie z uwagi na wiejący wiatr.

W drodze powrotnej do Włodawy, dzięki gościnności naszej koleżanki Ani Baj wstąpiliśmy do jej rodzinnego domu, gdzie mogliśmy popróbować  parowanych ziemniaków  ze swojskim masłem oraz solą. Do Włodawy wróciliśmy zmęczeni, ale zadowoleni z takiego weekendu. Ten weekendowy wyjazd odbył się dzięki życzliwości Komendanta Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej w Białymstoku Pana płk SG Leszka Czecha, który zezwolił  na wykorzystanie pokoi gościnnych w PSG Dubicze Cerkiewne. Jednakże szczególne podziękowania kierujemy do państwa Ewy i Stanisława Romana Bajuków, zaprzyjaźnionych z Regionem IPA Włodawa, którzy spędzili razem z nami weekend i którzy zapewnili nam transport w czasie jego trwania.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Nowe Wpisy

14 °

Polecamy

32 Finał WOŚP z IPA Włodawa

We Włodawie, Lublinie, Warszawie i wielu innych miejscach w kraju i za granicą nasi członkowie po raz kolejny aktywnie włączyli się w działania na...

Nowy Rok – nowe plany :)

Plany na rok 2024 będą na bieżąco modyfikowane więc zaglądajcie co jakiś czas 🙂 Wstępnie nasze plany to : Karnawałowy bal służb mundurowych w Okunince –...

Nowe legitymacje na 2024 rok :)

Już niebawem będzie można odbierać nowe legitymacje potwierdzające przynależność do IPA w 2024 roku. Legitymacje i naklejki na nowy rok wkrótce trafią do przedstawicieli...